فرم های نظرسنجی

در گذشته دریافت نظرات کاربران با سختی فراوان همراه بود. عموماً در این روش سوالات مورد نظر روی برگه های کاغذی نوشته می شد و از کاربران خواسته می شد تا به آن ها پاسخ دهند. در این موقع عموماً نتایج قابل اعتماد و اعتبار نبودند. بدلیل آنکه احتمال خطا بسیار زیاد بود.
کاربران می توانستند به تعداد دلخواه برگه های نظرسنجی را پُر کنند. همچنین بدلیل آنکه اکثر کاربران قسمت اطلاعات فرم نظرسنجی را تکمیل نمی کردند و یا به اشتباه وارد می کردند ممکن بود نتیجه‌ی بدست آمده تا واقعیت فاصله‌ی زیادی داشته باشد.

از طرفی هم شما به عنوان مدیر مجموعه جهت تجمیع نظرات و ارزیابی همیشه دچار مشکل می شدید. اگر فقط تعداد سوالات 10 عدد و تعداد شرکت کنندگان 100 نفر باشد و سوالات صرفا 4 گزینه ای باشند می بایست حداقل یک ساعت زمان بگذارید تا امکان تجمیع جواب ها را داشته باشید. علاوه بر این موضوع همواره امکان اشتباه انسانی در هنگام ورود اطلاعات از سمت شما به عنوان ارزیاب فرم های نظرسنجی وجود خواهد داشت. علاوه بر همه‌ی این موضوعات امکان از بین رفتن کاغذها و یا نتایج نظرسنجی بعد از مدتی و به هر دلیلی وجود خواهد داشت.

موارد گفته شده‌ی بالا نسبت به موضوع نظرسنجی نیز برای دریافت اطلاعات مشتریان جهت تشکیل باشگاه مشتریان به صورت سنتی و کاغذی نیز صحیح است و امکان تشکیل باشگاه مشتریان به صورت جامع و کامل و با ذکر جزئیات غیر ممکن می باشد. بطور کلی فرآیندهای قدیمی در صنعت غذایی و دیگر صنف ها در حال حاضر دیگر کاربردی نداشته و مورد استفاده قرار نمی گیرند.

محاسن نظرسنجی دیجیتال

تمامی مراحل نظرسنجی در دستگاه کاربر و توسط او انجام می گیرد و نیازی به هیچگونه فرآیندهای سنتی که ذکر گردید در آن وجود نخواهد داشت و علاوه بر آن ویژگی های زیر به دست می آید:

1-طراحی سوالات نظرسنجی با قابلیت افزودن و یا ویرایش در لحظه‌ی سوالات

2-قابلیت تعریف انواع سوالات به صورت گزینه ای و متنی

3-فعال یا غیر فعال کردن سوالات

4-اجباری یا اختیاری بودن پاسخ دهی کاربران به هر سوال

5-طراحی سوالات به زبان های دیگر مناسب برای توریست ها

6-تجمیع نتایج به دست آمده و نمایش به صورت آماری و نموداری

7-ارسال آدرس (لینک) نظرسنجی به کاربراز طریق پیامک (در صورت عدم ثبت نظر در زمان تعیین شده)

8-ارسال کدتخفیف پس از شرکت در نظرسنجی

9-بررسی و آنالیز دقیق از نظرات مشتریان در بازه های زمانی مختلف

10-کشف نقاط قوت و ضعف مجموعه

هم اکنون همه‌ی مجموعه های غذایی می توانند علاوه بر منو دیجیتال و باشگاه مشتریان، از نظرسنجی آنلاین نیز استفاده کنند تا علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها، امکان افزایش درآمد با استفاده از اطلاعات بدست آمده از مشتریان و تحلیل عملکرد آن ها داشته باشند.

بطور کلی فرم های نظرسنجی عموماً بدلیل خروجی گرفتن از عملکرد یک مجموعه می باشد و نیاز است تمام نتایج بدست آمده در بستری دیجیتال ارزیابی و تحلیل گردد تا از بوجود آمدن کمترین اشتباهی جلوگیری گردد.

نظرسنجی دیجیتال و باشگاه مشتریان:

نظرسنجی دیجیتال یکی از امکانات نرم افزار تحت وب کانِکتیت می باشد که علاوه بر مشاهده منو محصولات و خدمات یک مجموعه (مانند مجموعه های غذایی همچون کافی شاپ، رستوران و فست فود) به صورت دیجیتال و همچنین تجمیع باشگاه مشتریان با دریافت اطلاعاتی مانند نام، نام خانوادگی، شماره تلفن همراه، جنسیت و … می تواند با استفاده از پروموشن و برنامه های تبلیغاتی که داخل نرم افزار تعریف گردیده است، فروش مجموعه‌ی شما را تا چند برابر افزایش دهد.

نرم افزار هوشمند فروش کانِکتیت که مخصوص مجموعه‌های غذایی طراحی و تولید گردیده علاوه بر مزایا و امکانات فوق، سایر خدمات را هم که از نیازهای مجموعه های غذایی می باشد مانند منو دیجیتال، ارائه کدهای تخفیف، امتیازدهی به محصولات و … را ارائه می نماید.

در حال حاضر نرم افزار تحت وب کانِکتیت اولین و قدرتمندترین نرم افزار داخلی در حوزه نرم افزار هوشمند فروش مخصوص مجموعه های غذایی می باشد که با توجه به شرایط ناشی از بیماری بخشی از خدمات خود را برای همیشه به صورت رایگان ارائه داده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت نرم افزار رایگان کانِکتیت به وبسایت connectit.ir مراجعه نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *