وبلاگ جاییکه با هم صمیمی صحبت می کنیم و حس ارتباط بین ما و شما  شکل می گیره، نظراتمون رو به اشتراک میزاریم و ارتباطمون رو بیشتر می کنیم.
اینجا صرفا جهت افزایش تعامل و تبادل نظرات ایجاد شده و ” هیچ ارزش دیگری ندارد “!
پس؛ سلام دنیا

یک قاچ از کانِکتیت در وبلاگ:

با مطالعه سایت کانِکتیت و سایت های مربوط به هات اسپات با ماهیت کار ما آشنا میشین. در این حوزه که به وای فای مارکتینگ معروف هست، امکان ارائه اطلاعات کسب وکار خود به کاربران به وسیله وای فای وجود داره و از این طریق میشه کسب درآمد کرد.

وبلاگ

connectit چیست؟

سامانه‌ای است که به واسطه یک سخت افزار (روتر) بین مودم اینترنت و کاربران قرار می گیرد و علاوه بر کنترل هوشمند اینترنت، ارائه خدمات و تبلیغات دیجیتال را بر روی وای فای بدون نیاز به هیچ گونه نرم افزاری فراهم می سازد.
در این روش پس از اتصال کاربران به وای فای، صفحه‌ی کانکتیت در لحظه نمایش داده می شود.

 اما مهمترین سوال” چی کار می کنیم؟ “

به زبانی ساده تر، امکان ارائه مجموعه خدماتی بر بستر وای فای به کاربران یک کسب و کار وجود داره که می تونه خروجی های آماری و نموداری نیز به شما نشون بده. معرفی کانِکتیت

کم اهمیت ترین سوال” کی هستیم؟ “

۲ جوان نزدیک به ۲۵ سالیم که با هم کار می کنیم، غذا می خوری و به سفر میریم.
البته به دنبال بزرگتر کردن گروه هستیم برای همین اگه فک می کنین می تونن توی این زمینه با ما همکاری کنین، رزومه خودتون رو به info@connectit.ir بفرستین.

(به قول بتمن: مهم نیست که ما کی هستیم، مهم اینکه چه کاری انجام میدیم.)

 مفهومی ترین سوال” چرا هستیم؟ “

برای حذف روش های سنتی تبلیغات و جذب مشتری و برای ایجاد بهترین راه ارتباطی بین کاربر یک مجموعه و کارفرما، کانِکتیت را ایجاد کردیم.

وبلاگ، راهی برای بیان ارتباطات و احساسات، است، شاید

پس با احترام؛
مجدداً

سلام دنیا


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *